Servislerimiz

PRP & Mezoterapi

Hemen ArayınWhatsapp’dan Ulaşın

Saç prp Nedir?

PRP, kişiden alınan bir miktar kan santrifüj cihazında yüksek devirde döndürülerek  elde edilen plazmanın saçlı deri altına enjekte edilmesi işlemidir. PRP,  uygulamasında büyüme faktörleri ve zengin plazma içerir. Bu sayede saçlı deri altında kan dolaşımının artmasını sağlamasıyla

• Saç dökülme tedavisinde,
  • Saç ekim sırasında max verim elde etmede
  • Daha kalın ve canlı saçlar için saç ekim sonrası destek tedavide
  • Dönör alan ve saç ekim alanında doku onarımını hızlandırmada güvenle uygulanır.

SAÇ PRP HERKESE UYGULANIR MI?

PRP tedavisi her yaş gurubuna ve cinsiyete uygulanabilen bir tedavidir. Uygulanmaması gereken kişiler şunlardır;

• Hamileler
  • Pıhtılaşma bozukluğu bulunan
  • Trombosit (platelet) sayı ve fonksiyon bozukluğu na sahip kişiler
  • Kanser hastaları.

PRP SEANS SAYISI

Kişiden kişiye ve tedavi türüne göre değişmekle birlikte ortalama 3-6 seans arası başarı sağlanmaktadır.

SEANS SÜRESİ VE SEANS ARALIKLARI

PRP seans süresi 20-30 dk. sürmektedir. Kişiden kişiye değişmekle birlikte seanslar 2-3 hafta aralıklarla düzenlenmektedir. Sonrasında destek tedavi olarak 7-8 ayda bir seanslar tekrarlanmaktadır.

SAÇ MEZOTERAPİ NEDİR?

Saçın ihtiyaç duyduğu vitamin, mineral, keratolitik bazı ajanlar, aminoasitler ve yüzey genişleticilerin saçlı deriye direkt enjekte edilmesi işlemidir.

ETKİLİ BİR YÖNTEM MİDİR?

Saç mezoterapisi, FDA (Amerika Sağlık Örgütü) tarafından onay almış, sonuçları ise oldukça etkili bir tıbbi uygulamadır. Saçlarının hızlı bir biçimde seyreldiğini fark eden erkek ve kadınlar bu yöntemle saçlarını besleyerek daha sağlıklı saçlara sahip olabilirler. Saç mezoterapisi yönteminde oldukça ince uçlu iğneler kullanılarak saç derisine orta bölümden minimal dozajlarda mikroenjeksiyon yapılır.

Mikroenjeksiyon sayesinde cildin fonksiyonel tabakası olan dermis tabakası uyarılarak saç kökünün gerek duyduğu mineraller, oligelement, vitaminler ve düzenleyiciler dokuya verilir. İşlem lokal olarak uygulanır ve bu uygulama herhangi bir cinsiyet veya yaş ayrımı olmaksızın herkese yapılabilir.

Saç mezoterapi Yönteminin Avantajları Nelerdir?

Saç mezoterapisi yöntemi lokal olarak uygulanmakta ve yüksek kalitede sonuç vermektedir. Sadece istenilen bölgeler seçilerek farklı bölgelere uygulanabilir. Dökülen bölgenin uyarılırken diğer saç kökleri de bu uygulamadan olumlu olarak etkilenir. Bir diğer avantajı da az seansta uygulamanın tamamlanmasıdır. Çoğu uygulamada kişiler daha ilk anlarda saçlarındaki olumlu gelişmeyi fark ederler. Maliyeti düşük olan saç mezoterapisinde uygulanan ilaçlar hekimler tarafından uygulanır.

Saç Mezoterapisi Saç Çıkarıyor Mu?

Evet, uygulama yapılan her erkek ve kadında saç dökülmesinin durduğu gözlemlenir ve tedavi işe yarar. Bu uygulama sayesinde saç kökleri uyarılıp saç köklerinin ihtiyacı olan mineral ve vitaminler verildiğinden saçların tekrardan sağlıklı haline dönmesine zemin hazırlanmış olur.

Mezoterapi, erkek ve kadınlarda saç büyütme sağlayan bir kellik tedavi seçeneği olduğu gibi aynı zamanda bu yöntemle erkek tipi kellik geciktirilebilir. Saç mezoterapisi, dökülme sorunu yaşayanlara ve saç ekimi öncesi tedavi arayışında olanlara alternatif  bir tedavi yöntemi sunmaktadır. Erkek tipi kellik genel nüfusun büyük bir çoğunluğu için ciddi bir sorundur. Kelliğin ortak belirtileri arasında saç kıran, yamalı saç dökülmeleri ve saç incelmesi gibi emareler yer almaktadır.

SIK SORULAN SORULAR

PRP ve Mezoterapi  hangi yöntemlerle uygulanır ve ağrılı bir işlem midir ?

Uygulama sırasında saç teli kalınlığında iğne uçları kullanıldığında pek ağrı acı hissedilmez.

PRP uygulaması alerjik bir reaksiyon oluşturabilir mi?

Kendi kanınızdan elde edilen zengin plazma tekrar size enjekte edildiği için alerjik reaksiyon oluşturmaz.

PRP mi? Mezoterapi mi daha etkili bir yöntem?

PRP ve Mezoterapinin  birlikte yapılması başarı oranını daha çok artıracaktır. Prp kan dolaşımını artırırken, artan kan dolaşımına saç köklerini besleyen mezoterapi vitaminleri enjekte edilmesi ile daha hızlı ve daha güzel sonuçlar alınmaktadır.

İLETİŞİM

Bize Ulaşın

İzmir İstinye Park karşısındaki irtibat ofisimizde saç ekimi öncesi detaylı bilgi almak için siz değerli misafirlerimizi ücretsiz saç analizine bekliyoruz…

TELEFON NUMARASI

7/24 Ulaşabilirsiniz.

ADRES

Fahrettin Altay Meydanı
Sunar Apt. No:2 Daire:1

TAKİP EDİN

Sosyal Medya Hesapları

Before & After görsellerimizi sosyal medya hesaplarımızdan inceleyebilirsiniz.

#2020 Eges Hair Clinic. Tüm Hakları Saklıdır.